FAQ

Hvordan får jeg billettene mine? Hvordan får jeg billettene mine?
Når spilles kampen? Når spilles kampen?
Plassering? Plassering?
Sitter vi alltid samlet? Sitter vi alltid samlet?
Er prisene inkludert gebyrer? Er prisene inkludert gebyrer?
Jeg har et spørsmål eller en klage? Jeg har et spørsmål eller en klage?

Hvordan får jeg billettene mine?

Den bestillingsbekreftelsen som vi sender deg via epost må du skrive ut og ta med til London. Her byttes den til originalbillettene hos vår lokale agent i sentrum av London. Du må altså innom kontoret til vår agent i London for å løse inn bekreftelsen i originale fotballbilletter FØR du reiser ut til kampen. Adresse m.m. på vår agent sendes deg sammen med bestillingsbekreftelsen. Har du kjøpt eller ønsker du å kjøpe billetter til følgende klubber CHELSEA, QPR eller ARSENAL: For disse tre klubbene bruker vi ulike byråer. Avhengig av hvilket byrå vi bruker for kampen du bestiller til, skal du ENTEN hente billettene hos vårt byrå i London ELLER direkte på stadion ELLER på Thistle Marble Arch Hotel i London. Hvilket hentepunkt du bruker vil bli angitt på verdikupongen/e-billetten vi sender til deg, ikke senere en 7 dager før kampdatoen, men ofte umiddelbart etter du har fullført bestillingen.
Tilbake til FAQ

Når spilles kampen?

Fotballkamper i England kan flyttes fra lørdag til søndag og omvendt. Det hender også at tidspunktet endres, og dette kan skje på kort varsel! Endring av dag og tid skyldes ofte tv-overføringer, eller at en annen cupkamp (FA, LIGA, CL osv.) blir planlagt tett på en annen kamp, slik at denne flyttes fra lørdag til søndag eller omvendt. Spilletidspunkt kan også flyttes på kort varsel og varierer mellom kl. 12.00 og 18.00 lørdag og søndag. Det samme gjelder for midtukekamper som kan flyttes mellom tirsdag og onsdag og typisk har spilletidspunkt mellom 17.00 og 21.00. Da vi ikke kan garantere at klubbene refunderer penger for en kamp som flyttes – selv om det skjer på kort varsel – mellom lørdag og søndag eller mellom tirsdag og onsdag, anbefaler vi på det sterkeste at dere er i London fra før kl. 11.00 lørdag og ikke reiser hjem før mandag, hvis dere skal se en helgekamp, samt at dere er i London hele tirsdag og onsdag, dersom dere skal se en midtukekamp. Vi tilbakebetaler KUN penger til våre kunder for en kamp som flyttes i ovennevnte tidsrom, DERSOM vi får penger tilbake fra klubbene, og dette kan vi som sagt ikke garantere. Det er klubbene som bestemmer fra kamp til kamp om de vil tilbakebetale pengene. Vi følger deres regler, og derfor er det viktig at dere overholder ovenstående anbefalinger! I visse tilfeller flyttes en helgekamp også til mandagen eller til en helt annen helg eller uke. I slike tilfeller får dere tilbake alle pengene dere har betalt oss.
Tilbake til FAQ

Plassering?

Du vil alltid få plass blant hjemmelagets tilskuere eller i nøytral sone. Det betyr at du aldri bør bære drakter, luer, skjerf eller annet med motstandernes logo eller farger. Du bør heller ikke vise sympati for motstandernes lag. Dersom du ikke overholder disse reglene, kan du bli nektet adgang til stadion eller bli bortvist. Når du bestiller billetter, velger du selv kategori på stadion. Her vil du også få en nærmere beskrivelse av kategoriene. Vi kan ikke garantere eller bestille bestemte plasser innenfor kategoriene; vi kan kun garantere plasser innenfor kategorien!
Tilbake til FAQ

Sitter vi alltid samlet?

Dersom dere bestiller mer enn 2 billetter kan vi ikke garantere at dere sitter samlet. Dere kan godt risikere å bli delt opp 2+2, 2+3, 3+3, 2+2+3 osv. Grunnen er at det er klubbene som fordeler billettene våre, og noen ganger kan de og vi ikke få puslespillet til å gå opp og blir nødt til å dele dere opp. Men gjennom oss kommer dere ALDRI til å sitte alene, altså få seter som f.eks. 1+1, 2+1 3+1, 3+2+1. Dette er vår garanti til deg og er en service som mange andre agenter ikke kan levere. Blir dere delt opp, vil vi og vår agent gjøre alt for at dere skal kunne sitte så nær hverandre som overhodet mulig.
Tilbake til FAQ

Er prisene inkludert gebyrer?

Ja, den prisen du betaler her er inklusiv forsalgsgebyr til klubben samt gebyr til agenten vår og oss. Agenten vår er offisiell samarbeidspartner for de klubbene vi selger billetter til her på siden, og derfor er alle prisene (inkl. gebyrene) godkjent av så vel agent som klubb. Gebyrene betyr at det kan være stor forskjell på den prisen du betaler her og den prisen som er påtrykt de billetter du får utlevert, særlig til A-kampene som f.eks. mot Manchester United, Liverpool, Manchester City, Champions League, Europe League, siste kamp for sesongen og når to Londonlag møter hverandre.
Tilbake til FAQ

Jeg har et spørsmål eller en klage?

Har du spørsmål eller har du vært uheldig på ferien og ønsker å sende oss en klage - vær vennlig å ta kontakt med oss ved å sende en epost til helpdesk@ticmate.com eller finn kontaktdetaljene våres under “Kontakt oss” på siden vår. NB! Alle spørsmål og/eller klager må sendes til oss senest 14 dager etter fremførelsens, kampens eller begivenhetens dato. Dersom vi mottar spørsmålene og/eller klager mer enn 14 dager senere kan vi dessverre ikke hjelpe deg.
Tilbake til FAQ

 

21 62 89 60 21 62 89 60 Epost Epost
Handlekurv